Polityka Zwrotów

Mamy 30-dniową politykę zwrotów, co oznacza, że masz 30 dni od otrzymania przedmiotu na zażądanie zwrotu.

Aby dokonać zwrotu, przedmiot musi być w takim samym stanie, w jakim go otrzymałeś, nienoszony lub nieużywany, z metkami i w oryginalnym opakowaniu. Potrzebny będzie również paragon lub dowód zakupu.

Aby zainicjować zwrot, prosimy o kontakt pod adresem info@sorton.fr. Jeśli Twój zwrot zostanie zaakceptowany, wyślemy Ci etykietę zwrotną, a także instrukcje dotyczące sposobu i miejsca wysłania paczki. Produkty zwrócone do nas bez prośby o zwrot nie zostaną przyjęte.

W razie jakichkolwiek pytań dotyczących zwrotów można zawsze skontaktować się z nami pod adresem kontakt@sorton.pl

Uszkodzenia i problemy

Prosimy o sprawdzenie zamówienia po jego otrzymaniu i niezwłoczne skontaktowanie się z nami, jeśli przedmiot jest wadliwy, uszkodzony lub jeśli otrzymałeś niewłaściwy przedmiot, abyśmy mogli ocenić problem i go rozwiązać.

Wyjątki / przedmioty niepodlegające zwrotowi

Niektóre rodzaje przedmiotów nie mogą zostać zwrócone, np. towary łatwo psujące się (takie jak żywność, kwiaty lub rośliny), produkty na zamówienie (takie jak specjalne zamówienia lub przedmioty spersonalizowane) oraz produkty higieny osobistej (takie jak produkty kosmetyczne). Nie przyjmujemy również zwrotów materiałów niebezpiecznych, łatwopalnych cieczy lub gazów. Prosimy o kontakt w przypadku jakichkolwiek pytań lub wątpliwości dotyczących konkretnego produktu.

Niestety nie przyjmujemy zwrotów produktów z wyprzedaży ani kart podarunkowych.

Wymiana

Najszybszym sposobem na upewnienie się, że otrzymasz to, czego chcesz, jest zwrot posiadanego przedmiotu, a po zaakceptowaniu zwrotu, dokonanie osobnego zakupu nowego przedmiotu.

Zwroty kosztów

Powiadomimy użytkownika niezwłocznie po otrzymaniu i sprawdzeniu zwrotu oraz poinformujemy go, czy zwrot został zatwierdzony. Jeśli zwrot zostanie zatwierdzony, zostanie on automatycznie zwrócony na konto pierwotnej metody płatności. Należy pamiętać, że przetworzenie i zaksięgowanie zwrotu przez bank lub operatora karty kredytowej może zająć trochę czasu.